رمانتیک ترین هتل های دنیا

۱. هتل آپارتمان های آناستاسیس، یونان مجموعه آپارتمان های آناستاسیس در جزیره سانتورینی یونان، شامل ۱۰ آپارتمان و سوئیت می شوند که هر کدام با سلیقه و ذوق فراوانی دکوره شده اند و با مناظر بکر دریای اژه، بهترین مکان برای گذراندن ماه عسل زوج ها محسوب می شود. علاوه بر چشم اندازها و مناظر طبیعی، تسهیلات این مجموعه شامل استخر بی کران، محل استراحت، خدمات عروسی، منوی جامع، خدمات ماساژ و غیره می شود.

۲. هتل لا مینروا، کاپری، ایتالیا هتل لا مینروا در منطقه ای آرام و خوش منظره در مرکز جزیره کاپری در ایتالیا واقع شده است و شامل ۱۸ اتاق در ۵ طبقه می شود. اتاق های این هتل به سبک معماری سنتی کاپری کاشیکاری شده اند و اتاق های دولوکس آن مجهز به جکوزی، تراس های رو به دریا و تزئینات و دکوراسیون ویژه است.

۳. هتل کرانلی بوتیک، باونس آن ویندرمیر، انگلستان انی هتل ۵ ستاره فقط چند قدم از دریاچه ویندرمیر در انگلستان فاصله دارد و دنج و لوکس بودن آن باعث شده که مکانی منحصر بفرد برای زوج ها باشد. هر اتاق و سوئیت آن با دقت و ظرافت خاصی طراحی و دکوره شده است و تسهیلات آن شامل ماساژ و اسپا، جکوزی، صبحانه محلی، تجهیزات تمام کنترلی، استخر و سالن ورزشی و نورپردازی جالب حتی داخل حمام می شود.

۴. هتل رستوران سدار مانور، ویندرمیر، بریتانیا این هتل رستوران شیک و تجملی با قیمت های عالی در دامنه های ویندرمیر در قلب منطقه لیک بریتانیا واقع شده است. این  ۵ ستاره ده سوئیت شیک دارد که جایزه دکوراسیون داخلی را برده است. تجهیزات آن شامل تختخواب ها و وان حمام های بزرگ، ملحفه های نخی مصری، باغچه های خصوصی و درخت سدار قدیمی و غیره می شود.

 

۵. هتل باروس مالدیوز ،باروس مالدیوز یک جزیره مرجانی کوچک و اختصاصی در اقیانوس هند است و با قایق فقط ۲۰ دقیقه از فرودگاه بین المللی مالدیو فاصله دارد. این گردشگاه شیک و دنج، چندین جایزه بین المللی را برده است و تاریخی طولانی در ارائه خدمات تجملی دارد. ویلاهای دریایی، استخرهای خصوصی، پوشش گیاهی انبوه و غیره باعث شده که این مجموعه ویلاها مکانی دنج و رمانتیک برای زوج ها باشد. غذاهای مدرن، گشت های آبی و غواصی زیر آب و ماساژ و اسپا فقط چند نمونه از تسهیلات این مجموعه است.

 

نشانی هتل پردیس

اصفهان / شهرستان مبارکه
اسماعیل ترخان / حاشیه زاینده رود

تلفن مشاوره و رزرو

1000 5246 31 98+
1020 5246 31 98+
Map Data
Map data ©2017 Google
Map DataMap data ©2017 Google
Map data ©2017 Google