راهنمای سفر به آلمان

راهنمای سفر به آلمان + ویدیو

به عنوان یک مقصد گردشگری آلمان کشوری است با فرهنگی فوق العاده غنی که بزرگ ترین اقتصاد اروپا را به خود اختصاص داده است. برلین به عنوان پایتخت این کشور، به معنای واقعی یک شهر پویا و سرزنده است که در دل خود تلفیقی از هنر و فرهنگ مدرن و گذشته ی آلمان را جای داده است.جاذبه های آلمان بر کسی پوشیده نیست. از جنگل های رویایی تا آسمان خراش ها و باغ های انگور در مناظر روستایی آلمان و قلعه هایی که تنها در افسانه ها یافت می شود، همه ی اینها صرفا یک منظره نیستند بلکه واقعیتی نهفته در آلمان می باشند که تداعی گر قصه های خیالی و همینطور سر منشا بیشتر حوادث تاریخی در اروپا هستند.

برای عاشقان طبیعت و مکان های مرموز، جنگل سیاه را پیشنهاد می کنیم. این جنگل در جنوب آلمان قرار دارد و در دل آن بقایای یک شهرک صد ساله که به همان شکل دست نخورده باقی مانده را می یابید.

پایتخت آلمان یعنی برلین که محبوب ترین شهر در این کشور است، اکثر تاریخ آلمان را از قرن 13 تا کنون در خود جای داده. نکته قابل توجه در مورد برلین این است که بیش از یک سوم شهر را پارک ، فضای سبز و دریاچه ها پوشش می دهد.از جذاب ترین مکان های برلین می توان به ساختمان رایشتاگ، دروازه ی براندربورگ یا موزه پرگامون اشاره کرد.

در امتداد رودخانه ایسار و در شمال کوه های آلپ شهر مونیخ واقع شده است .مونیخ که تاریخ آن به قرن 12 بر می گردد بعنوان یکی از سرزنده ترین شهر های جهان شناخته می شود. در تور آلمان بازدید از کاخ ماریون پلاتز را فراموش نکنید.

برای بازدید از یکی از زیباترین باغ وحش ها و موزه های گیاه شناسی اروپا به شهر کلن سفر کنید. اگر به هنر و دنیای ماشین ها علاقه دارید باید به دوسلدورف سفر کنید. همچنین بازدید از موزه ی مرسدس بنز در شهر اشتوتگارت را فراموش نکنید.برای خرید در برلین سری به مجموعه ی دیدنی و تاریخی هاکش هوف بزنید. این مجموعه ی بزرگ که به قرن 20 تعلق دارد مکان مناسبی است برای آن ها که می خواهند در شب های آلمان به گشت و گذار و شب زنده داری بپردازند. انواع اقسام بوتیک ها و فروشگاه های عجیب و غریب، سینما و تئاتر و رستوران را در اینجا پیدا می کنید.

همچنین خیابان شیلداگاسه در کلن که شلوغ ترین خیابان در کل اروپا است، مکانی مناسب برای خرید می باشد. در این خیابان کافه ریزه، کافه ای با قدمت صد سال وجود دارد که بعد از یک گشت و گذار حسابی و خرید، مکان مناسبی برای استراحت است. در این خیابان به موزه ی عطر هم سری بزنید.

از بهترین هتل های آلمان که دارای با قیمت مناسبی نیز هستند، می توان به بست وسترن پلاس، هتل سوئیس و هتل اینترکانتیننشال برلین اشاره کرد. این روزها هزینه ی سفر کردن به آلمان قابل کنترل است و سیستم حمل و نقل شهری و بین شهری در آلمان بسیار دقیق و منظم است.پس در سفر به تور اروپا آلمان میتوانند در صدر لیست اروپاگردی شما قرار گیرد

نشانی هتل پردیس

اصفهان / شهرستان مبارکه
اسماعیل ترخان / حاشیه زاینده رود

تلفن مشاوره و رزرو

1000 5246 31 98+
1020 5246 31 98+
Map Data
Map data ©2017 Google
Map DataMap data ©2017 Google
Map data ©2017 Google