عجیب ترین هتل های دنیا

معمولا با شنیدن کلمه ” هتل ” انسان ها به یاد ساختمانی چندین طبقه می افتند که در هر طبقه دارای تعدادی اتاق بوده و مسافران از آن ها برای اقامت موقت استفاده می کنند. اما طراحان خوش ذوقی نیز در دنیا وجود دارند که به منظور جلب مسافران هتل های به اشکال عجیب و یا در مناطقی عجیب می سازند. هتل‌ها نخستین و اصلی‌ترین اماکنی هستند که مسافران و گردشگران برای استراحت به آن‌ها پناه می‌برند؛ اماکنی که علاوه بر ایجاد فضایی آرام برای استراحت، امکانات مختلفی نیز برای رفع خستگی در اختیار مسافران قرار می‌دهند. بدون شک، موقعیت و شکل هتل‌ها نیز در ایجاد تمایل مسافران برای اقامت موثر است و چه بسیار هتل‌هایی که به دلیل قرار گرفتن در منطقه‌ای نامناسب ورشکست شده‌اند. این روزها نمای ظاهری و امکانات به کار رفته در هتل‌ها، به یک فاکتور ویژه در جلب نظر گردشگران بدل شده و گاهی هتل‌ها را به جاذبه گردشگری تبدیل کرده است. آنچه در ادامه می‌خوانید معرفی برخی از هتل‌های عجیب جهان است که در ساخت آن‌ها هنرمندی فوق‌العاده‌ای به کار رفته است؛ برخی نیز همچون هتل «الکپ اوی » ترکیه به خودی خود و با فوران‌های آتشفشانی به وجود آمده جذاب‌اند و انسان کمترین نقش را در زیبایی آن‌ها داشته است.

هتل داسپارک؛ اتریش:

در حاشیه رودخانه‌ای در منطقه اوتنشایم اتریش، هتلی به نام «داسپارک» قرار دارد که مشتریان آن هر مقدار که بخواهند پول پرداخت می‌کنند. اتاق‌های این هتل که می‌توان روی قیمت اجاره آن‌ها به اندازه‌ لخواه چانه زد، از لوله‌های بازیافت شده فاضلاب ساخته شده‌اند. امکانات موجود در هر اتاق لوله‌ای شامل یک تخت، انباری، پتوی پشمی و همچنین برق است. از نکات جالب توجه این هتل می‌توان به حمام و کافی شاپ آن اشاره کرد که در پارک عمومی مجاور آن قرار دارد.

هتل الکپ اوی؛ ترکیه:

این هتل درون صخره‌ای که از فوران‌های آتشفشانی تشکیل شده، ساخته شده است و در مرتفع‌ترین نقطه منطقه «اورگوپ» ترکیه قرار دارد. اتاق‌های این هتل‌ را غارهایی تشکیل می‌دهند که درون صخره ایجاد شده‌اند. شاید در نگاه نخست این هتل‌و اتاق‌های آن ترسناک به نظر برسند اما هر یک از این اتاق‌ها تراسی بزرگ دارد که تصویری بدیع از شهر و پارک اطراف آن پیش چشم مهمانان قرار می‌دهد.

هتل روتردام؛ هلند:

این هتل که به یکی از شلوغ‌ترین هتل‌های شهر روتردام هلند تبدیل شده است، پیش‌تر یک برج تلویزیونی بود. این هتللوکس و نیمه‌خصوصی بخش‌هایی جذاب و دیدنی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ۲ سوییت در بلندترین نقطه آن و در ارتفاع ۳۶۴ پایی اشاره کرد؛ اتاق‌هایی که هر یک نمایی منحصر به فرد از کل شهر دارند. این هتل از یک رستوران، یک باشگاه و یک سالن کنفرانس نیز برخوردار است که در ۵۲ فوتی زیر بنا قرار گرفته‌اند.

هتل یخی؛ سوئد: این هتل که در شهری کوچک در سوئد به نام «جوکاسیاروی» قرار دارد، برخلاف ظاهر بسیار سردش و علاوه بر اتاق‌های خنک از اتاق‌هایی گرم نیز برخوردار است. از نکات جالب درباره این هتل بازسازی پیوسته آن است که هر بار با قالب‌های تازه یخ صورت می‌گیرد تا چهره اسکیمویی آن در تمام فصول سال حفظ شود.

هتل آتر این؛ سوئد:

هتل آتر این (مسافرخانه درجه یک) که در دریاچه مالارن سوئد قرار دارد، پروژه‌ای هنری است که به یکی از هتل‌های عمومی این کشور تبدیل شده است. مهمانان معمولا با قایق به این هتل می‌آیند و شام و دیگر مواد مورد نیاز برای افرادی که خواستار خدمات رفاهی مناسب‌اند، با قایق به این هتل آورده می‌شود. مشتریان آتر این، در این هتل از خدمات مختلفی بهره‌مند می‌شوند که شنا، ماهیگیری و کانو سواری از جمله آن‌هاست.

هتل پرنده

در کشور سوئد یک هواپیمای مسافربری بوئینگ 747 تبدیل به یک هتل شده است. در این هواپیما کابین های متفاوتی برای مسافرین تعبیه شده است که کمک می کند تا هر کدام از مسافرین به استراحت بپردازند. بخش غذا خوری این هتل نیز با میز و صندلی هایی تکمیل شده است که عمدتا در کنار پنجره ها قرار دارند. نکته جالب این که این هتل دارای اتاق درجه یک نیز است که در کابین خلبان واقع شده است.

هتل کپسولی

در کشور ژاپن زمین وسیع وجود ندارد که همین مسئله باعث شده است تا فضای ساخت به یک مسئله مهم در این کشور تبدیل شود. در شهر اوزاکای ژاپن هتلی وجود دارد که اتاق های آن در حقیقت کپسول های بزرگی هستند که به اندازه یک نفر جا دارند و به هر شخص اجازه می دهند که به راحتی بخوابد. شخص حاضر در این کپسول یک صفحه کنترل در اختیار دارد که می تواند میزان روشنایی و همچنین حرارت را در این کپسول با آن تعیین کند.

هتل یخی

این هتل در کشور کانادا در حقیقت یک سازه یخی غول آسا است که تمامی سازه ها در آن از جنس یخ است. به غیر از سرویس های بهداشتی که جدا شده و دارای سیستم گرمایشی هستند و اتاق هایی که دارای سیستم حرارتی هستند بقیه بخش های هتل بسیار سرد بوده و عمدتا دمای هوا در حدود زیر صفر است. برای استراحت در این هتل شما به یک کیسه خواب مخصوص نیاز دارید و در غیر این صورت دچار یخ زدگی شدن یک اتفاق بسیار محتمل است. این هتل از اولین هفته ماه ژانویه تا آخرین هفته ماه مارس وجود دارد و سپس آب می شود.

هتل آدم کوچولو ها

هتل مورد نظر در کشور نیوزلند در حقیقت لوکیشن بازمانده از فیلم ارباب حلقه ها است که در آن گونه از موجودات کوچک وجود داشتند و در خانه هایی کوچک زندگی می کردند. در حال حاضر این خانه به یک جاذبه توریستی تبدیل شده است و سالانه افراد زیادی از علاقه مندان به این فیلم با سفر به این کشور مدتی را در این خانه می گذرانند.

هتل درختی

در قلب جنگل های اسکاندیناوی در سوئد هتل ها و اتاق هایی وجود دارد که در قلب درختان ایجاد شده اند و به راحتی می توانند حس افراد جنگلی را به شما القا کنند.البته میهمانان باید غذای خود را بر روی آتش درست کنند و تنها وسیله نورانی در این اتاق ها شمع هایی هستند که در آن تعبیه شده است . هتل زیر آبی

در دنیا چندین هتل زیر آبی وجود دارد که در مناطقی همچون دریای مدیترانه، سواحل شرقی و غربی آمریکا و همچنین اقیانوس هند وجود دارند. یکی از معروفترین هتل های زیر آبی جهان در نزدیکی جزایر فیجی در جنوب اقیانوس قرار دارد. این هتل که به نام ” Poseidon ” که به معنای ” خدای دریا ” در یونان باستان است، نام گذاری شده است به مسافرین این امکان را می دهد که در مجموعه ای که در زیر آب احداث شده است به راحتی حرکت کرده، غذا بخورند و در عین حال از مناظر اطراف لذت ببرند. این منطقه یکی از مناطق پر کوسه جهان است که شما می توانید بسیاری از آنها را از پشت شیشه و با امنیت کامل مشاهده کنید.

هتل نفتی

مالزی این سکوی نفتی که سال های پیش کار می کرده است حال تغییر کاربری داده و به یک هتل تبدیل شده است. این هتل در میان سه عدد از مجموعه جزایر مالزی در اقیانوس ارام قرار دارد. این هتل دارای اتاق های راحت و بسیار زیبا ست و بیشتر افراد برای قواصی به این هتل می آیند.

خبرگزاری رویترز فهرستی از ۱۰ هتلی که به محل هایی برای تردد ارواح سرگردان مشهور هستند را منتشر كرده است.

1-هتل لانگهام در لندن: این هتل ۵ ستاره که در منطقه شیک West End واقع شده، زمانی محل سکونت افراد مشهوری همچون مارک تواین بوده است. اما شهرت اصلی این هتل به دلیل حضور برخی ساکنان غیر عادی آن است که نخستین بار توسط خبرنگاران BBC پس از جنگ جهانی دوم رویت شدند. این خبرنگاران ادعا می کردند که روح ناپلئون و یک شاهزاده آلمانی را در این هتل دیده اند که در اثر سقوط از پنجره طبقه چهارم هتل جان خود را از دست داده بود. گفته می شود اتاق شماره ۳۳۳ این هتل محلی است که ارواح علاقه زیادی به تجمع در آن دارند.

2-هتل راسل واقع در سیدنی استرالیا:

گفته می شود این هتل تاریخی در کنار اسکله Circular واقع در سیدنی محل سکونت روح یک ملوان قدیمی مربوط به صدها سال پیش است. مسافرانی که درون اتاق شماره ۸ این هتل سکونت کرده اند، ماجراهایی از مشاهده این ملوان را در حالی که از پشت پرده ها به آن ها نگاه می کرد و درون راهروها سرگردان بود، تعریف کرده اند. طبق ادعای آنان، ملوان در نهایت درون لایه ای از غبار و مه ناپدید می شد.

3-هتل دل کورونادو واقع در سان دیه گوی آمریکا:

این هتل مجلل نیز که در فضایی به مساحت ۱۱۲ هزار مترمربع در خطوط ساحلی پاسیفیک در سان دیه گوی کالیفرنیا واقع شده است، در مرکز یک پرونده اسرار آمیز قتل قرار دارد. از سال ۱۸۹۲ که جنازه یکی از مهمانان هتل به نام «کیت مورگان» روی پله های هتل یافت شد، ساکنان و مسافران هتل دائم از وجود سروصداهای عجیب و حس مشاهده شبح های مه آلود شکایت می کنند. بازدید کنندگان خرافاتی هتل نیز از اقامت در اتاق مسافر به قتل رسیده پرهیز می کنند.

4-هتل «فیرمونت بانف» واقع در «بانف اسپرینگز» آلبرتای کانادا:

روح ساکن این هتل فوق العاده خوش منظره که در کوهستان «راکی» واقع شده است، یکی از کارمندان سابق هتل است. این پیشخدمت که در سال ۱۹۶۷ پس از بازنشستگی فوت کرد، تاکنون بارها بنا به ادعای مسافران و پرسنل هتل با یونیفرم کاملهتل بر تن مشاهده شده است، گویی قصد کمک به مسافران را دارد. یک عروس جوان نیز که در روز عروسی اش در هتلدرگذشت، در محوطه هتل رویت شده است.

5-هتل «بالیگالی کاسل» در ایرلند شمالی:

قلعه «بالیگالی» که در سال ۱۶۵۲ ساخته شده بود، بعدها تبدیل به یک هتل شد و بانوی سابق قلعه ظاهرا تمایلی به ترک محل سکونت خود نداشته است و با ضربه زدن به در اتاق ها همچنان زمینه رعب و وحشت ساکنان را فراهم می کند. وی پس از این که همسرش درون اتاق حبسش کرده بود تا از گرسنگی بمیرد، در اثر سقوط از پنجره اتاق جان خود را از دست داد.

6-هتل «هالیوود روزولت» واقع در آمریکا:

در شماری از اتاق های این هتل که محل برگزاری اولین دور رقابت های Academy awards در سال ۱۹۲۹ بود، اثر دست برخی از ستارگان هالیوود درون سیمان وجود دارد. اما ارتباط این هتل با ستارگان هالیوود به همین جا ختم نمی شود و برخی مسافران ادعا کرده اند که روح افرادی چون مریلین مونرو را که از جمله ساکنان دائمی و مشهور هتل بود، مشاهده کرده اند.

7-هتل ال کانونتو واقع در پورتوریکو:

این ساختمان که زمانی محل سکونت بیوه یک سرباز دوران جنگ بود، در دهه ۱۹۶۰ به یک هتل تبدیل شد. مسافران شنیدن صداهای عجیب و غریب را در این هتل گزارش کرده اند ، برخی نیز می گویند اگر شب ها دیر بخوابند، توسط روح بیوه ای که در گذشته ساکن ساختمان بوده است، بیدار می شوند!

8-هتل بورچیانتی واقع در فلورانس ایتالیا: این هتل که پاتوق هنرمندان، موسیقی دانان و سیاستمداران در اواسط قرن بیستم بوده است، درگیر شایعاتی مبنی بر مشاهده ارواح مانند شبح کودکی که در راهروها بالا و پایین می پرد و یا زنی اسرارآمیز که در حالت نشسته روی یک صندلی دائم بافتنی می بافد، است. حتی برخی مسافران ادعا کرده اند که در مقاطعی یک نفس سرد را در کنار خود حس کرده اند.

9-هتل استانلی در کلرادوی آمریکا:

این هتل که در سال ۱۹۰۹ افتتاح شد، چشم اندازی بسیار زیبا از کوهستان «راکی» برای ساکنان خود ارائه می کند. این هتلبیشتر به دلیل این که محل فیلم برداری شماری از فیلم های ترسناک کلاسیک بوده است، شهرت دارد. استفان کینگ، نیز درباره این هتل رمانی دارد با این مضمون که در زمان اقامت درون آن، چمدانش به نحو مرموزی ظرف چند دقیقه پس از ترک اتاق، باز و تمام وسایل آن چیده شد. ساکنان هتل همچنین ادعا کرده اند که هنگام شب صدای کودکانی را حین بازی می شنوند و گفته می شود که شبح زنی که درون زیرزمین از سرما یخ زد، در راهروها دیده می شود.

10-هتل، «گراند هیات» واقع در تایپه تایوان:

این هتل مجلل که در مرکز منطقه خرید و تجاری تایپه واقع شده است، به دلیل ارواح محلی اش شهرت دارد. طبق برخی شایعات این هتل در محل سابق یک زندان سیاسی زمان جنگ ساخته شده است، جایی که بسیاری از زندانیان اعدام شدند و اکنون ادعا می شود که ارواح آنان از آن زمان درون هتل در تردد هستند.

غیر عادی ترین هتل های دنیا

پارک سگ (Dog Bark Park)

این هتل کاملا به شکل سگ ساخته شده است حتی در تزئینات داخلی هتل نیز از سگ ها استفاده شده است.

هتل اینتل

هر یک از هتل ها در اینجا همانند خانه هایی بر روی یکدیگر ساخته شده اند.طراحی آن توسط شرکت WAM انجام شده. بزرگترین هتل در میان این ساختمان هتل ها دارای ۱۱ طبقه است و ۱۶۰ اتاق برای سرویس دهی دارد.

هتل همستر

در این هتل احساس خواهید کرد که یک همستر بسیار بزرگ هستید. هزینه یک شب اقامت در این هتل ۹۹ یورو میباشد. حتی میتوانید از چرخ همستر اتاقتان نیز لذت ببرید.

هتل V۸

این هتل جالب توجه در آلمان ساخته شده است. برای علاقه مندان به اتومبیل بسیار جالب خواهد بود . زیرا تمامی امکانات آن بشکل اتومبیل طراحی شده است.

هتل تیانزی

این هتل چینی با ۱۰ طبقه در سال ۲۰۰۱ ساخته شد. بیشتر شبیه مجسمه های غول پیکرند. شنیدن اینکه این هتل در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده تعجب آور نیست.

هتل نجات

ساحل این هتل توسط یک طراح آلمانی ساخته شده و در ساخت آن از ۱۲ تن ضایعات و دورریختنی هایی که در سواحل اروپایی پیدا شده ساخته شده است. این هتل دارای ۵ اتاق و یک لابی میباشد. هتل Nhow

در برلین سقف و دیواره این هتل با ابزار آلات موسیقی تزئین شده است.

هتل ۹

اولین هتل کپسولی در دنیادر سال ۱۹۷۹ در ژاپن ساخته شد.هیچ اتاقی نداشت. فقط کپسول هایی برای خوابیدن بصورت افقی برای مدت کوتاه داشت. هتل ۹ هم همانند آن ساخته شده.

هتل Pavillon des Lettres

اولین هتلی که مخصوص علاقمندان به هنر و ادبیات ساخته شده است. در فرانسه واقع شده است. دیوارهای این هتلبطوری عایق بندی شده اند که سکوت کامل را برای خواندن کتاب در اتاق فراهم میکند.

هتل نمکی (سالت)

هتل هایی مثل این در سراسر دنیا وجود دارند. ولی این تنها هتلی است که کاملا با نمک ساخته شده است . این هتل در شرق نمک زارهای بولیوی ساخته شده است.

آیا تا کنون آرزو داشته اید که در یک هتل عجیب غریب و متفاوت اقامت کنید؟ در دنیا هتل هایی هستند که به میهمانان خود تجربه های متفاوتی ارائه می دهند. بنابراین اگر از ماندن در هتل های معمولی و یکنواخت خسته شده اید و مایلید که در یک فضای متفاوت و عجیب تعطیلات خود را سپری کنید بد نیست نگاهی به هتل های زیر بیندازید.

هتل زندان کاروستا در لیتوانی

جالب ترین و عجیب ترین هتل سال 2011 هتل زندان کاروستا در کشور لیتوانی است. این هتل درواقع یکی از مخوف ترین زندان های متروکه لیتوانی معروف به جهنم زمینی بوده که به هتل تبدیل شده است. هیچ کس نمی داند که در گذشته پشت دیوارهای این زندان چه اتفاق هایی رخ داده اما امروز این مکان به یک اقامتگاه عجیب و غریب برای مسافران کنجکاو و تنوع طلب تبدیل شده است. یک برنامه تلویزیونی آمریکایی کار بانیان این هتل را یکی از غیرعادی ترین اقدامات در دنیا دانست و گفت: واقعا ترسناک و عجیب است که عده ای پول می دهند تا یک شب را در زندان بگذرانند و اگر پای صحبت این افراد بنشینی می بینی که داستان های جالبی درباره اقامتشان در این هتل برای گفتن دارند. آیا آنقدر شجاع هستید که یک شب را در این هتل صبح کنید.

هتل زیردریایی پوزئیدون در فیجی

اقامتگاه زیردریایی پوزئیدون در یک جزیره خصوصی در فیجی قرار دارد و اولین هتل زیردریایی دنیاست. این هتل مجلل فقط به درد کسانی می خورد که پولشان از پارو بالا می رود اتاق های مجلل این هتل کاملا در زیر دریاست و پنجره های بزرگ دارد که به مسافران این امکان را می دهد که از اتاق خود به تماشای دنیای زیر دریا بنشینند.

هتل غار گامیراسو در ترکیه

هتل غار گامیراسو ترکیه در یک منطقه زیبا به نام کاپپادوسیا قرار دارد. این هتل در واقع یک مکان باستانی متعلق به راهبان بیزانس بوده که به هتل تبدیل شده است و مسافران این امکان را خواهند داشت که در غارهای قدیمی که به شکل اتاق طراحی شده اند اقامت و از جاذبه های باستان شناسی منطقه بازدید کنند.

هتل جامبو سوئد یک شب اقامت در هتل جامبو سوئد که در اصل یک هواپیمای جت است که در فرودگاه آرلاندا اسکاتلند قرار گرفته تجربه متفاوتی خواهد بود. ماندن در این هتل به معنای خوابیدن روی صندلی های تنگ هواپیما نیست زیرا این هواپیمای جت دارای انواع اتاق ها با امکانات رفاهی تخت، حمام و رستوران است. مجلل ترین اتاق این هتل اتاق کاک پیت است که بهترین تزئینات و امکانات رفاهی را دارد.

هتل موزه فرانسه

هتل موزه فرانسه در واقع یک شاهکار هنری منحصربه فرد است که توسط پاسکال هوزرمن در دهه 60 میلادی به عنوان محوطه تابستانی برای یک هتل بزرگ تر طراحی شد. این مکان در سال 2006 به هتل – موزه تغییر کاربری یافت و از آن زمان به بعد از طرف فرانسوی ها و ملیت های دیگر مورد استقبال چشمگیری قرار گرفت. اتاق های این هتل – موزه شبیه به حباب است که درون مایه، رنگ و فضای هنری اتاق ها با یکدیگر متفاوت است.

برج العرب، جالب ترین هتل جهان

این هتل در یک جزیره مصنوعی کوچک روی آب قرار دارد و شبیه به بادبان کشتی ساخته شده. ارتفاع ساختمان آن ۳۲۱ متر است. هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا است. کوچک‌ترین اتاق هتل ۱۶۹ و بزرگ‌ترین اتاق آن ۷۸۰ متر مربع مساحت دارند. هر سوئیت یک لب تاپ، اسکنرو پرینتر مخصوص به خود را دارد. یکی از رستوران های این هتلرستوران المهارا (به معنی صدف) می‌باشد که دسترسی به آن توسط یک زیر دریایی شبیه سازی شده امکان پذیر است و آکواریوم‌های زیبایی را به نمایش می‌گذارد. این آکواریوم‌ها دربرگیرنده بیش از یک میلیون لیتر آب است. شیشه آکواریوم از اکریلیک ساخته شده و برای کاهش تاثیر بزرگ نمایی حدود ۱۸ cm ضخامت دارد. این رستوران در میان ۱۰ رستوران برتر دنیا قرار دارد. صاحبان هتل آن را ۷ ستاره می‌خوانند. برای یک شب اقامت در یک اتاق یک نفره در این هتل باید حدودا یک و نیم میلیون تومان پول بدید! هزینه اقامت در سوئیت سلطنتی حدودا شبی 25میلیون تومان می شه! برای اینکه فقط وارد لابی و یا رستوران هتل بشید، و محیطش رو تماشا کنید، باید 50هزار تومان ورودی پرداخت کنید!

هتل شکلاتی

کارل لاگرفلد طراح مشهور، هتلی را طراحی کرد که بیشتر بخش‌های آن از در و دیوار گرفته تا اسباب و وسایل هتل از کاکائو ساخته شده بود. این هتل خوشمزه برای جشن گرفتن سالگرد تأسیس کارخانه «مگنوم» اکوادور ساخته شد. این کارخانه کاکائوهای مشهور خود را از جنگل‌های بارانی اکوادور و غنا تهیه می‌کند و برای تبلیغ بیشتر کار خود، تصمیم به طراحی و ساخت این هتل عجیب و غریب گرفت. در ساخت این هتل از ده‌ونیم تن کاکائو استفاده شد و کاکائوهای لازم برای ساختهتل را شکلات‌ساز فرانسوی پاتریک راجر تهیه کرد.

هتل واگن قطاری در هلند

یکی دیگر از هتل‌های عجیب و غریب دنیا قرار دارد. برای ساخت این هتل چهار اتاقه از هیچ مصالحی استفاده نشده و وقت هیچ کارگری هم گرفته نشد, زیرا سازندگان آن به جای ساخت اتاق تصمیم گرفتند چهار واگن قطار از رده خارج شده را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنند و به شکل اتاق دربیاورند نکته قابل توجه درباره هتل واگنی این است که حتی وسایل به کار رفته در تزیین هتل نیز از زباله‌های بازیافتی است به عنوان مثال از قایق به عنوان تخت‌خواب استفاده شده یا تابلوی راهنمایی و رانندگی به عنوان میز در این هتل مورد استفاده قرار گرفته است این هتل در مزرعه خوش‌ آب‌وهوای هوگورد هلند قرار دارد و طوری طراحی شده که دوستدار محیط زیست باشد.

هتل کانالی سال 2010

در مساحتی به اندازه 220 متر مربع هتلی در مکزیک ساخته شد که تا به حال هیچ جهانگردی نمونه آن را ندیده بود در ساخت این هتل از ساختمان چند طبقه خبری نبود بلکه هر یک از اتاق‌های هتل کانالی بتونی بود که در زیر زمین از آنها استفاده شد این کانال‌ها در کنار هم چیده شده و بعضی از آنها به صورت دو طبقه روی هم قرار داده شدند برای رفتن به طبقه دوم این هتل پله‌های آهنی روبه‌روی هر یک از کانال‌های بالایی کنار گذاشته شدند در این هتل هریک از کانال‌ها در حقیقت یک اتاق است که به ساده‌ترین شکل ممکن تزیین شده‌اند در این هتل از 20 کانال استفاده شده که هر یک از کانال‌ها به جای در شیشه‌کشی شده است و با کشیدن یک پرده داخل آن دیگر مشخص نیست. طراحی این هتل تا جایی که امکان داشت ساده در نظر گرفته شده تا با هر بودجه‌ای سازگار باشد.

هتل کاروانی

ساخت هتل کاروانی ایده چند همکار آلمانی بود که به فکر افتادند کارخانه‌ای متروکه را تبدیل به مکانی برای زندگی کنند آنها برای عملی کردن تصمیم خود کارخانه‌ای قدیمی در نوکلن را انتخاب کردند کارخانه‌ای که سال‌ها بود خط تولید آن متوقف شده بود گروه آلمانی کاروان‌های قدیمی را به محوطه کارخانه منتقل کردند و داخل کاروان‌ها را به زیباترین شکل ممکن طراحی کردند نام این هتل قصر کاروانی است و نه تنها مجهز به اتاق خواب است بلکه مهمان‌ها می‌توانند از مبلمان و کافی‌شاپ قصر کاروانی نیز لذت ببرند.

هتل نمکی

قلعه نمکی نام هتلی است که همه قسمت‌های آن از بلوک‌های نمکی ساخته شده است این هتل در بزرگ‌ترین فلات نمکی دنیا در 350 کیلومتری جنوب بولیوی قرار دارد برای ساخت قصر نمکی آب و نمک را با یکدیگر مخلوط کردند و به شکل بلوک‌های سنگی در آوردند بلوک‌های نمکی پس از آماده‌سازی روی هم چیده شدند تا قلعه نمکی شکل بگیرد متأسفانه در روزهای بارانی قلعه نمکی شسته می‌شود و از این رو بعد از پایان باران دوباره آن رابازسازی می‌کنند جالب اینجاست که خیلی از مهمان‌های این هتل برای اینکه مطمئن شوند هتلی که در آن اقامت دارند از نمک است سعی می‌کنند زبان خود را به دیوارها و وسایل بزنند برای همین وقتی مهمانی وارد هتل می‌شود صاحب هتل آن از آنها خواهش می‌کنند تا حد ممکن از این کار خودداری کنند تا هتل نمکی ویران نشود.

هتل شنی

بزرگ‌ترین هتل قلعه‌ای شنی دنیا در ساحل ویموث در دوردست انگلیس قرار دارد مهمان‌های این هتل می‌توانند با رفتن بههتل شنی از آفتاب شن و دریا در کنار هم لذت ببرند در هیچ جای این هتل اثری از چوپ، سنگ یا سیمان نیست و تا چشم کار می‌کند شن دیده می‌شود اگر یک خانواده قصد اقامت در این هتل را داشته باشد می‌تواند با پرداخت شبی 21 دلار اتاقی یک یا دو تخته کرایه کند و شب را در آنجا بگذراند البته اتاق‌های این هتل دیوار یا سقف ندارد و مهمان‌ها می‌توانند در طول شب از آسمان زیبای کنار دریا لذت ببرند.

1. هتل Savoy لندن

بهترین و جالب ترین هتل های دنیا

این هتل در شهر لندن واقع شده و در سال 2010 میلادی، پس از صرف هزینه 350 میلیون دلاری برای بازسازی طراحی داخلی آن، بازگشایی شد. طراحی دکو و ادواردین این هتل بی نظیر است. موقعیت مکانی هتل نیز عالی است. این ساختمان درست بالای رودخانه تایمز با منظره ساختمان پارلمان، چشم لندن و Gherkin قرار دارد.

2. هتل Post Ranch، بیگ سور (شهر ساحلی در کالیفرنیا)

بهترین و جالب ترین هتل های دنیا

این هتل چهارستاره مکانی است که دوست دارید چند روزی را آنجا حسابی استراحت کنید. پنجره های کلبه های چوبی اینهتل بسیار ساکت و آرام به روی ساحل بیگ سور باز می شود و منظره خیره کننده ای دارد. این کلبه های زیبا، بالکن اختصاصی، شومینه های هیزمی و وان آب گرم در بیرون از ساختمان دارند. در رستوران سیرامار این هتل، خوشمزه ترین غذاها سرو می شوند و می توان هر چه دوست دارید سفارش دهید. در ضمن، اسپاهای فوق العاده ای نیز در قلب درختان دارد. منظره و چشم انداز این هتل به قدری بسیار زیباست.

3. هتل ol Donyo Lodge، کنیا

بهترین و جالب ترین هتل های دنیا

در سفر به آفریقا، یکی از بهترین هتل ها برای اقامت، ol Donyo Lodge است. این هتل چوبی در قلب پارک ملی چیولو هیلز در جنوب شرقی کنیا واقع شده و چشم انداز زیبایی از کوه مشهور کلیمانجارو و دشت وسیع دارد. در محوطه بیرون این هتل، فیل ها در رفت و آمد هستند و حیوانات وحشی همچون زرافه، کرگدن، شیر، پلنگ، چیتا و حتی بوفالو نیز در این پارک پیدا می شوند. اما مهم ترین مساله ای که در مورد این هتل آدم را جذب می کند، توجه آنها به حفظ محیط زیست و نگهداری از حیات وحش، به ویژه گربه های وحشی آفریقاست.

4. هتل Minaret Station، رودخانه واناکا، نیوزیلند

جالب ترین چیز در مورد اقامت در این هتل، دسترسی آن است. فقط با هلی کوپتر می توان به هتل Minaret Station بروید. این هتل یکی از دور از دسترس ترین و البته مجلل ترین هتل های کلبه ای در جهان است. کف این هتل با پوست گوسفند فرش شده و حمام فرنگی های خصوصی با آبگرم در بالکن دارد. می توانید از بالکن این هتل، منظره زیبای آلپ جنوبی را تماشا کنید. این هتل، برنامه های تفریحی بسیار جالبی نیز همچون ماهیگیری، آموزش عکاسی و آشپزخانه کوهستانی دارد.

5. هتل و اسپا Monastero Santa Rosa، سالرنو، ایتالیای جنوبی

بهترین و جالب ترین هتل های دنیا

این هتل بسیار زیبا و متفاوت روی لبه صخره کنار ساحل آمالفی در ایتالیای جنوبی واقع شده است. این هتل 20 اتاق دارد که یک بار نیز توسط راهبه ها به طور کامل رزرو شده بود. داخل هتل با لوازم عتیقه ایتالیایی تزئین شده است. سقف طاقدار، پنجره های باز و چشم انداز خلیج سالرنو و سواحل چشمگیر از زیبایی های این هتل هستند. در این مکان می توانید زیر گرمای آفتاب استراحت کنید، غذاهای خوشمزه میل کنید و از دیدنی های سرسبز لذت ببرید.

6. هتل چهارفصل Bora Bora

بهترین و جالب ترین هتل های دنیا

بورا بورا یکی از جزایر سوسایتی پلینزی فرانسه است و در اقیانوس آرام قرار دارد. این هتل با کلبه های ییلاقی بسیار زیبایش که روی آب قرار دارند، یکی از بهترین هتل ها برای اقامت است. این هتل در آغوش مرداب فیروزه ای رنگ با پوشش گیاهی پرپشت جای خوش کرده است. این هتل با آب های روشن، ساحلی با شن های سفید و چشمه های آب گرم روباز، فضایی فوق العاده برای استراحت و تفریح محسوب می شوند.

برچسبها: -

نشانی هتل پردیس

اصفهان / شهرستان مبارکه
اسماعیل ترخان / حاشیه زاینده رود

تلفن مشاوره و رزرو

1000 5246 31 98+
1020 5246 31 98+
Map Data
Map data ©2017 Google
Map DataMap data ©2017 Google
Map data ©2017 Google