هر گردشگر برابر سی بشکه نفت شغل

معاون رئیس جمهور:
هر گردشگر در کشور به اندازه ۳۰ بشکه نفت شغل ایجاد می کند
علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور

گرگان – رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری گفت: هر گردشگر در کشور به اندازه ۳۰ بشکه نفت شغل ایجاد می کند و باید به این مهم توجه شود.
به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مونسان عصر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار کرد: بودجه کشور ۳۰۰ هزار میلیارد تومان است اما صندوق بازنشستگی و صندوق هایی که باید خودشان پول ایجاد می کردند نتوانستند و دولت ۴۵ هزار میلیارد تومان به آن ها کمک کرد.

وی افزود: دولت با ۱۵۰ هزار میلیارد تومان باید کشور را مدیریت کند و بخش عمده ای حقوق و مزایایی است که باید پرداخت شود.

دولت باید کوچک شود

معاون رئیس جمهور با تاکید بر این که دولت باید اقتصاد را واگذار کرده و خودش را کوچک کند، متذکر شد: با این بدنه سنگین هر چه دولت در می آورد باید صرف هزینه های کشور کند.

مونسان با یادذوری اینکه دیگر شاهد نفت ۱۰۰ دلاری نخواهیم بود، اضافه کرد: قیمت نفت از ۵۰ تا ۶۰ دلار افزایش پیدا نخواهد کرد و کارشناسان باید برای بخش اقتصادی چاره اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه همین وضعیت اقتصادی در سال ۱۳۹۷ هم اتفاق میفتد، گفت: دولت چاره ای جز فعال کردن منابع بخش خصوصی ندارد.

مونسان با اشاره اینکه با ۵۰ میلیون تومان در بخش صنایع دستی می توانیم شغل قابل توجهی ایجاد کنیم، افزود: تمام تلاشم این است که حوزه گردشگری و میراث فرهنگی ما نمایشی نباشد و در حوزه اشتغال نقش ایفا کند.

وی افزود: هر گردشگر در کشور به اندازه ۳۰ بشکه نفت شغل ایجاد می کند و باید به این مهم توجه شود.

وی با بیان اینکه در حوزه گردشگری اگر منتظر هزینه های دولتی باشیم اتفاقی نمیفتد، تاکید کرد:باید مدیران نگاه خود را به این حوزه تغییر دهند.

مونسان متذکر شد: هیچ حوزه بهتر از گردشگری نمی تواند به اقتصاد کشور کمک کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به ظرفیت های حوزه گردشگری گلستان اشاره کرد و افزود: پرونده ثبت جهانی جنگل های هیرکان تا ۱۰ بهمن امسال آماده می شود و می تواند به توسعه گردشگری گلستان کمک کنید

نشانی هتل پردیس

اصفهان / شهرستان مبارکه
اسماعیل ترخان / حاشیه زاینده رود

تلفن مشاوره و رزرو

1000 5246 31 98+
1020 5246 31 98+
Map Data
Map data ©2017 Google
Map DataMap data ©2017 Google
Map data ©2017 Google