قدیمی ترین هتل های جهان را بشناسید

هتل ها همیشه فقط جایی برای اقامت در شهر نیستند ، آنها همچنین می توانند خودشان به جاذبه های تاریخی تبدیل شوند. از ریزورت آبگرم در ژاپن که زمانی میزبان سامورایی ها بود گرفته تا یک مسافرخانه در آلمان ، با لست سکند همراه باشید تا قدیمی ترین هتل های جهان را بشناسید.

Nishiyama Onsen Keiunkan – یاماناشی – ژاپن – تاسیس در سال 705 میلادی
این هتل قدیمی با استخرآبگرم در رکوردهای جهانی گینس عنوان قدیمی ترین هتل جهان را به نام خود ثبت کرده است. این هتل که در سال 705 افتتاح شده است طی این سالها توسط 52 خانواده از یک نسل اداره شده است.

Hōshi Ryokan – کوماتسو – ژاپن – تاسیس در سال 717 میلادی
ریوکان ها خانه های سنتی ژاپنی هستند که داخل آنها کفپوش تاتامی ، تختخواب های فوتون ( روی زمین ) قرار دارد و غذاهای سنتی در آن سرو می شود. در گذشته تصور می رفت هتل هوشی ریوکان قدیمی ترین هتل جهان باشد اما با فاصله یک پله از هتل نیشیاما اونسن کیونکان در لیست قدیمی ترین ها قرار گرفت. این هتل نیز همانند هتل قبل توسط یک خاندان و تا 46 نسل اداره می شده است.

The Maid’s Head Hotel – نورویچ – انگلستان – تاسیس در سال 1090 میلادی
هتل میدز هد قدیمی ترین هتل در انگلستان است که قدمت آن به بیش از 800 سال پیش باز می گردد. این هتل در مرکز تاریخی نورویچ قرار گرفته است و یک هتل چهار ستاره است.اگرچه تمام این مدت این هتل پابرجا بوده است اما با ورود به آن می توانید چهره ای جدیدتر و مدرن تر از ساختمانی که عنوان قدیمی تر را یدک می کشد ببینید.

Zum Roten Bären – فریبورگ – آلمان – تاسیس در سال 1120 میلادی
زوم روتن بارن به معنای خرس قرمز ، قدیمی ترین هتل در آلمان است که قدمت آن به سال 1120 میلادی باز می گردد. این هتل حتی پیش از آنکه فریبورگ چهره شهر به خود بگیرد و رسما معرفی شود تاسیس شده است. تاسیس شهر فریبورگ به سال 1457 باز می گردد.

The Olde Bell – برکشیر – انگلستان – تاسیس در سال 1135 میلادی
اولد بل امروزه یک هتل مدرن 5 ستاره است اما هنوز قسمت هایی از آن دست نخورده باقی مانده و طراحی اولیه سال 1135 آن حفظ شده است. این هتل 45 دقیقه از مرکز شهر لندن فاصله دارد. عنوان بل به معنای زنگ به این دلیل روی این هتل قرار گرفته است چرا که در گذشته زمانیکه افراد مهمی به این دهکده می آمدند و در این میهمان خانه اقامت می کردند ، زنگی از این هتل به صدا در می آمد که به راهبه های اطراف اطلاع داده شود که اشخاص مهمی برای بازدید از آنها آمده اند.

Angel & Royal – گرندهام – انگلستان – تاسیس در سال 1203 میلادی
هتل انجل اند رویال در سال 1203 بعنوان یک مسافرخانه برای اقامت شوالیه ها مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه رسپشن هتل تورهایی برای گردش در قسمت تاریخی هتل برگزار می کند. گفته می شود در طول تاریخ در این هتل 7 پادشاه اقامت داشته است از این رو هتل انجل اند رویال از شهرت خاصی برخوردار است.

SanctPeter – کلن – آلمان– تاسیس در سال 1246 میلادی
اگرچه این هتل یکی از قدیمی ترین هتل ها در آلمان است اما چیزی که آن را مطرح کرده است رستوران درجه یکیست که دارد. رستوران هتل سانکت پیتر در بین 100 رستوران برتر کشور آلمان قرار دارد.

Orso Grigio – سن کاندیدو – ایتالیا – تاسیس در سال 1300 میلادی
هتل اورسو جریجیو در قلب شهر سن کاندیدو واقع شده است ، این هتل در سال 2013 ، 550 مین سال برپایی خود را جشن گرفت. در گذشته هتل اورسو جریجیو خدمات خود را به بازرگانان و افراد شایسته ارائه می داد و یک مقصد محبوب برای اسکی به شمار می رفت.

Hotel Interlaken – اینترلاخن – سوییس – تاسیس در سال 1323 میلادی
هتل اینترلاخن در ابتدا یک بیمارستان بود سپس به یک صومعه تبدیل شد و در نهایت در سال 1323 بعنوان یک میهمان خانه شروع به کار کرد. این هتل در سال 1491 بازسازی شد و تغییر چهره داد. این هتل چهار ستاره در کنار یک باغ ژاپنی قرار گرفته است که موجب می شود میهمانان آن چشم اندازی رویایی از اتاقشان داشته باشند.

Blaue Gans – سالزبورگ – اتریش – تاسیس در سال 1350 میلادی
بلوگانز نیز قدیمی ترین اقامتگاه در سالزبورگ اتریش است که در سال 1350 تاسیس شده است. علاوه بر اینکه این هتل در نزدیکی محل تولد موتزارت قرار گرفته است بلکه اولین هتل هنری در سالزبورگ نیز به شمار می رود که در آن تقریبا 100 اثرهنری مختلف به نمایش گذاشته شده است.

 

منبع: آخرین خبر

نشانی هتل پردیس

اصفهان / شهرستان مبارکه
اسماعیل ترخان / حاشیه زاینده رود

تلفن مشاوره و رزرو

1000 5246 31 98+
1020 5246 31 98+
Map Data
Map data ©2017 Google
Map DataMap data ©2017 Google
Map data ©2017 Google