با مشاغل هتل آشنا شوید

رستوران (صندوقدار)

در رستوران مارلین هتل الیزه این شغل با نام “میزبان” شناخته می شود. همانطور که از نام این پوزیشن برمی آید، همکار در ابتدای ورود میهمان به استقبال ایشان می روند و با رعایت استانداردهای آموزش داده شده مهمان را جهت انتخاب میز مورد نظرشان و بررسی منو راهنمایی می نمایند. مسئولیت نظرسنجی و صورتحساب مهمان و انتقال اطلاعات حساب از طریق سیستم به واحد اقامتی جهت میهمانان مقیم و گزارش به واحد مالی و همکاری با دیگر پوزیشن ها جهت ارائه بهترین سرویس و اطمینان از رضایت خاطر میهمانان از وظایف ایشان می باشد.

رستوران (مهماندار و کمک مهماندار)

مهماندار و کمک مهماندار، وظیفه ی آماده سازی سالن با رعایت استانداردهای آموزش داده شده و با جزئیات کامل و تمیز نگه داشتن سالن در حین شیفت، گرفتن سفارش و پیگیری آن از آشپزخانه و پذیرایی میهمانان در حین حضور ایشان و اطمینان از رضایت ایشان، انتقال انتقادات احتمالی به سرپرست شیفت جهت انتقال به واحد تضمین کیفیت از وظایف ایشان می باشد.

آشپزخانه (آشپز)

وظیفه ی آماده سازی، ادویه زدن، پخت سبزیجات، گوشت ها، دسر و سوپ ها و … انتقال به مرحله سرو در رستوران، نگهداری تا پایان شیفت، سرو مطابق با اصول بهداشت و ایمنی مواد غذایی (HACCP) بعهده آشپز ها می باشد. آماده سازی پرس های سفارش داده شده مطابق با استانداردهای چینش غذا نیز از دیگر وظایف ایشان می باشد. تمیز و مرتب نگهداشتن محیط آشپزخانه جز کارهای روزانه آشپزها در الیزه بشمار می رود.

سرآشپز

وظیفه ی هدایت و کنترل آشپزها و خدمات آشپزخانه در جهت نیل به اهداف سازمانی و رعایت همه جانبه اصول بهداشت ایمنی غذایی از سوی تمامی اعضای آشپزخانه، نظارت بر جنبه های کیفی و کمی غذاها و کنترل کاست این واحد برعهده ی ایشان می باشد.

خدمات آشپزخانه (نظافتچی-ظرفشور)

وظیفه ی شستن تمامی ظروف آشپزخانه به صورت دستی و با استفاده از ماشین ظرفشویی، تمیز و ضدعفونی نمودن تمامی آشپزخانه با جزئیات کامل مطابق با اصول بهداشت و ایمنی مواد غذایی (HACCP)، کمک به آشپزها در مواقع لزوم از وظایف ایشان می باشد.

پذیرشگر فرانت آفیس

مسئولیت پذیرش و ثبت اطلاعات میهمانان در سیستم و رسیدگی به خواسته های میهمانان و معرفی خدمات و محصولات هتل به میهمانان و ارائه گزارش به مدیریت اقامتی، اطمینان از آماده بودن اتاق قبل از تحویل به میهمان از طریق ایجاد ارتباط همه جانبه با واحد خانه داری و کنترل کیفیت، نظرسنجی از میهمانان و انتقال اطلاعات به واحد تضمین کیفیت، ایجاد ارتباط  و انتقال اطلاعات بر حسب موضوع به تمامی واحد های هتل به عهده دارد.

رزرواسیون

مسئول ثبت، تایید و لغو کردن رزرو مهمان و ثبت تمامی مشخصات آنها در سیستم و نگهداری منظم مستندات مربوطه، معرفی خدمات و محصولات هتل و ارائه گزارش به مدیریت اقامتی است.

فروش

مسئول ثبت نمودن اطلاعات کامل آژانس ها و سامانه ها در سیستم و برقراری ارتباط موثر و مستمر با آنها، معرفی و فروش  خدمات و محصولات هتل، عقد قرارداد ها و اطلاع رسانی تغییرات و بهبودهای آنها، و همکاری همه جانبه با همه ی واحد ها علی الخصوص رزرواسیون و روابط عمومی می باشد.

حسابداری

مسئول ثبت هزینه ها، درآمدها و کنترل هزینه و تحلیل آنها به نحوی که از صحت انجام فرآیند مربوطه اطمینان حاصل نماید و گزارشات سیستمی روزانه را برای معاونت مالی آماده نماید.

اداری (منابع انسانی)

مسئول بررسی ساعات ورود و خروج همکاران، محاسبات ساعات کاری، کنترل ساعات کاری و برنامه هفتگی هر واحد، انجام امور ماهیانه بیمه تامین اجتماعی و محاسبات حقوق و مزایای همکاران، تکمیل نمودن پرونده پرسنلی هر یک از همکاران و همچنین مسئول اجرای کل فرآیند استخدام می باشد.

خانه داری (خانه دار- اتاق دار)

مسئول تمیز و مرتب نمودن تخت میهمان، فضای داخلی و سرویس بهداشتی میهمان، تجهیز نمودن و قرار دادن تمامی ملزومات و فضاهای عمومی هتل بر اساس استانداردهای آموزش داده شده و اصول آراستگی محیط کار می باشد.

لاندری (خشکشویی و رختشورخانه)

مسئولیت شستن، اتو کردن و لکه گیری منسوجات و حوله ها و کار با دستگاه های خشکشویی مطابق استانداردهای آموزش داده شده، حفظ و آراستگی محیط لاندری و نگهداری موقت منسوجات به تفکیک ، انتقال منسوجات کثیف از زبقات اقامتی به لاندری برعهده ایشان می باشد.

کافی شاپ (کافی من – باریستا)

مسئول آماده سازی تمامی آیتم های کافی شاپ مطابق با اصول بهداشت و ایمنی مواد غذایی (HACCP) آموزش داده شده و رسیپی های تایید شده، توانایی سرو آنها در کافی شاپ مطابق استانداردها، تمیز و مرتب نگهداشتن محیط کافی شاپ می باشد.

فنی مهندسی (تکنسین برق و یا مکانیک)

مسئولیت رفع نواقص تاسیساتی در اتاق های اقامتی و فضاهای عمومی هتل، نصب و تعویض آیتم های مورد درخواست واحدهای دیگر، کنترل مستمر و دوره ای تجهیزات و مکان های هتل مطابق با برنامه نگهداری و تعمیرات طراحی شده هتل، برعهده ایشان می باشد.

حراست (چمدان بر- نگهبان)

مسئولیت برقراری و حفظ امنیت میهمانان و همکاران و حراست از اموال هتل، پاسخگویی به سوالات میهمانان و رهگذران در مورد خدمات و محصولات ارائه شده در هتل مطابق استانداردهای آموزش داده شده و انتقال چمدان میهمانان می باشد.

استخر (ناجی استخر- مربی)

مسئولیت آموزش شنا و حفظ جان افراد مراجعه کننده به مجموعه ورزشی، کنترل وظایف پذیرشگر مجموعه ورزشی و حفظ آرامش و آراستگی محیط بر عهده ایشان می باشد.

پذیرشگر مجموعه ورزشی

مسئولیت کنترل ورود و خروج های میهمانان مجموعه ورزشی، ثبت حساب آنها در سیستم، برقراری ارتباط موثر با میهمان و معرفی خدمات و محصولات هتل، سعی در افزایش فروش، نظافت اصولی مجموعه ورزشی و نظرسنجی از میهمانان قبل از خروج ایشان از مجموعه به عهده پذیرشگر مجموعه ورزشی می باشد.

انبار داری (انبار دار- کمک انبار دار)

مسئولیت کنترل موجودی، ثبت موجودی اقلام، انبار گردانی، انبارش، شناسایی و مکان یابی اقلام، صدور حواله های خروج کالا از انبار، صدور رسید ورود کالا، جابجایی و چینش مواد غذایی با رعایت اصول انبارداری و حفاظت از انبار می باشد.

تضمین کیفیت

مسئول نظارت و کنترل بر اجرای تمامی استانداردهای مصوب در هتل و فرآیندهای در جریان، ثبت عدم انطباق ها و ریشه یابی آنها، اطمینان از صحت رفع آنها، برگزاری جلسات بهبود مستمر، ارائه نیازهای آموزشی به واحد آموزش و کمک به سنجش اثربخشی آموزش ها می باشد.

مسئول آموزش

مسئول آموزش استانداردهای مصوب شده هتل و برنامه ریزی آموزش های فردی و دپارتمانی،اطلاع رسانی جلسات آموزشی و برقراری هماهنگی های لازم جهت برگزاری کلاس ها با دیگر واحدها، نیازسنجی های آموزشی و تدوین برنامه سالیانه آموزش و یاری رسانیدن به تضمین کیفیت در اطمینان از صحت عملکرد همکاران می باشد.

نشانی هتل پردیس

اصفهان / شهرستان مبارکه
اسماعیل ترخان / حاشیه زاینده رود

تلفن مشاوره و رزرو

1000 5246 31 98+
1020 5246 31 98+
Map Data
Map data ©2017 Google
Map DataMap data ©2017 Google
Map data ©2017 Google